D.U.K.

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus (D.U.K.).


Prieš užsisakant roletus:

Koks yra jūsų darbo laikas?
Kaip galima su jumis susisiekti?
Ar galite atsiųsti prekių katalogą?
Ar roletų spalvos atitinka spalvas nuotraukose?
Kaip išmatuoti langus?
Nesu tikras, ar sugebėsiu pats sumontuoti roletus. Ar galite man padėti?
Kokie galimi mokėjimo už prekes būdai?

Pateikus užsakymą:

Kaip bus pristatyti mano užsakyti roletai?
Ar galiu internetu pirktą prekę atsiimti pats?
Kaip galiu sužinoti savo užsakymo statusą?
Ar galiu grąžinti gautą prekę ir atgauti pinigus?
Ką daryti jeigu roletas sugedo?

Koks yra jūsų darbo laikas?

Užsakymai internetu yra priimami visą parą. Informaciją telefonu arba internete teikiame nuo 8.30 iki 17.00 val.
į viršų

Kaip galima su jumis susisiekti?

Jūs galite su mumis susisiekti telefonu +370 46 422 222 arba +370 698 52 112, arba internetu per specialią manoroletai.lt paslaugą „Klauskite gyvai“ (apatiniame puslapio kampe kairėje), kurios dėka gausite nemokamą individualią patyrusio konsultanto konsultaciją, kuris atsakys į visus turimus klausimus.
į viršų

Ar galite atsiųsti prekių katalogą?

Šiuo metu katalogų nesiunčiame. Labai stengiamės, kad visa informacija apie siūlomas prekes būtų patalpinta mūsų internetiniame puslapyje, įskaitant matavimo instrukciją bei su priežiūra ir garantija susijusią informaciją.
į viršų

Ar roletų spalvos atitinka spalvas nuotraukose?

Kad ir kaip stengiamės tiksliai atkurti roletų medžiagų spalvas mūsų internetinėje parduotuvėje, priklausomai nuo jūsų kompiuterio monitoriaus, pagamintų roletų atspalvis ir tekstūra gali nežymiai skirtis. Taip pat svarbu prisiminti, kad roletas atrodys kitaip prieš šviesą (išskyrus šviesai nepralaidžius gumuotus roletus). Beje, roletų audinių atspalviai iš skirtingų partijų gali šiek tiek skirtis, todėl rekomenduojame visus vienai patalpai reikalingus roletus užsisakyti vieno užsakymo metu.
į viršų

Kaip išmatuoti langus?

Langus galite teisingai išmatuoti naudojantis mūsų langų matavimo instrukcija.
į viršų

Nesu tikras, ar sugebėsiu pats sumontuoti roletus. Ar galite man padėti?

Naudojantis kartu su roletu gauta montavimo instrukcija nesunkiai sumontuosite mūsų parduodamus roletus. Iškilus klausimui, galite kreiptis į mus telefonu (8 46) 422 222 arba +370 698 52 112, taip pat šiais telefono numeriais galite už papildomą mokestį išsikviesti meistrą į namus, kuris profesionaliai sumontuos naujuosius jūsų roletus.
į viršų

Kokie galimi mokėjimo už prekes būdai?

Mokėjimai atliekami naudojantis Mokėjimai.lt teikiamomis paslaugomis. Apie mokėjimo procedūrą sužinoti daugiau galite apsilankę mokėjimų puslapyje.
į viršų

Kaip bus pristatyti mano užsakyti roletai?

Galite pasinaudoti kurjerio teikiama prekių pristatymo paslauga ir gauti prekes jūsų nurodytu adresu arba atsiimti prekes viename iš nurodytų mūsų įmonės žaliuzių centrų. Daugiau apie pristatymo sąlygas galite skaityti čia.
į viršų

Ar galiu internetu pirktą prekę atsiimti pats?

Taip, pagamintus roletus galite atsiimti patys mūsų įmonės žaliuzių centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Adresus ir darbo laiką rasite čia.
į viršų

Kaip galiu sužinoti savo užsakymo statusą?

Savo užsakymo statusą galite pasitikrinti pagrindinio svetainės puslapio apačioje esančiame meniu „Mano paskyra“ – „Užsakymai“.
į viršų

Ar galiu grąžinti gautą prekę ir atgauti pinigus?

Naują prekę galite grąžinti per 7 dienas ir atgauti sumokėtus pinigus. Daugiau informacijos apie grąžinimo sąlygas rasite čia.
į viršų

Ką daryti jeigu roletas sugedo?

Apie mūsų prekėms suteikiamas garantijas galite sužinoti čia.
į viršų

Grįžti į Pagrindinį puslapį