Prekių grąžinimas

Visoms internetinėje parduotuvėje www.manoroletai.lt parduodamoms prekėms suteikiame 14 d. terminą, per kurį galima gautas ir dėl tam tikrų priežasčių netikusias ar nepatikusias prekes grąžinti mums. Jei pageidausite, netikusias prekes pakeisime kitomis arba grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus.

Grąžinamos prekės turi būti pilnai sukomplektuotos, naujos, nenaudotos, tvarkingai supakuotos originalioje pakuotėje, nesugadintos, nepažeistos, nepraradusios prekinės išvaizdos.

Jeigu norite grąžinti jums netikusį gaminį, informuokite mus el. paštu info@manoroletai.lt ir nurodykite užsakymo numerį. Tada mes su jumis susisieksime, paaiškinsime smulkmenas bei atsiųsime reikalingą užpildyti prašymą.

Prekės turi būti grąžintos mums adresu Sandėlių g. 16, LT-95107 Klaipėda, arba į tą žaliuzių centrą, iš kurio gaminius atsiėmėte patys (adresą galite rasti puslapio apačioje). 

Jeigu grąžinamą roletą norėsite iškeisti į gaminį, kurio kaina yra mažesnė, jums grąžinsime susidariusį kainų skirtumą. Tačiau, jeigu grąžinamą prekę norėsite keisti į brangesnę, kainų skirtumą prašysime padengti patiems.

Kai grąžinamos prekės pasieks mūsų sandėlį, mes įvertinsime ar jie yra tinkamos būklės. Jeigu grąžintą roletą nuspręsite pakeisti į kitą gaminį, dėl pakartotino prekių pristatymo bus susitarta individualiai. Prekių grąžinimo atveju, pinigai bus pervesti į jūsų sąskaitą (nepriklausomai nuo jūsų mokėjimo būdo) per 10 d. po to, kai jų būklė bus įvertinta.

Tiesioginių išlaidų, susijusių su prekių siuntimu, grąžinimu bei pakartotiniu pristatymu, nekompensuojame

PASTABAJeigu įsigyti roletai buvo siaurinti arba trumpinti, jų grąžinti negalima.

Prekių kokybės garantija

Dėmesio! Gavę siuntinį, atidžiai jį apžiūrėkite. Esant pažeistai pakuotei, prekės turi būti išpakuotos ir patikrintos. Nustačius, kad prekės pažeistos, tai turi būti nurodoma kurjerio pažeidimų akte. Pažeistos prekės turi būti iš karto grąžintos jas atvežusiam kurjeriui.

Visoms internetinėje parduotuvėje www.manoroletai.lt parduodamoms prekėms yra suteikiama 12 mėnesių kokybės garantija.

Garantiniu laikotarpiu atsiradusius gaminių defektus, atsiradusius ne dėl pirkėjo kaltės, įsipareigojame pašalinti nemokamai. Jeigu defektų pašalinti neįmanoma, įsipareigojame per sutartą laiką nekokybišką gaminį pakeisti nauju.

Prekės garantiniam remontui turi būti pristatytos vienu iš šių firmos „Lauresta“ žaliuzių centrų:  

VILNIUJE:
„Ogmios miestas”, Lukšio g. 19, darbo laikas: I-V 9:00 – 18:00, VI 10:00-14:00;

KAUNE: Baltų pr. 26, darbo laikas:I-V 08:30 - 17:30;

KLAIPĖDOJE: Sandėlių g. 16, darbo laikas: I-V 8:30 - 17:00;

ŠIAULIUOSE: Rūdės g. 23, darbo laikas:I-V 08:30 - 17:30.

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja visą likusį garantijos laiką.


-

Grįžti į Pagrindinį puslapį